Upravit stránku

F&B manažer

Hledáme zkušeného manažera F&B, který převezme odpovědnost za vedení a rozvoj gastronomického provozu našeho hotelu. Vaším úkolem bude zajistit špičkovou úroveň gastronomických služeb - od bufetové a à la carte restaurace přes lobby bar až po firemní eventy, konference a meetingy. Pokud máte cit pro detail, organizační schopnosti a chuť posouvat úroveň služeb stále výš, pak hledáme právě vás. 

Náborový příspěvek 50 000 Kč.

Hlavní náplň práce:

  • Řízení a organizace každodenního provozu gastronomického úseku - kuchyně, bufetová restaurace, à la carte restaurace, Lobby bar 
  • Zodpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb, spokojenost hostů a reprezentativní úroveň F&B provozu
  • Plánování, vedení a motivace týmu zaměstnanců, organizace směn a podpora profesního rozvoje
  • Sestavování a kontrola rozpočtů, dohled nad náklady a efektivním hospodařením
  • Spolupráce se šéfkuchařem na tvorbě jídelních a nápojových lístků, sezónních nabídek a speciálních akcí
  • Zajištění plynulého chodu cateringu, firemních akcí, konferencí a meetingů ve spolupráci s obchodním oddělením
  • Komunikace s dodavateli, optimalizace zásob a dohled nad objednávkami
  • Monitoring trendů v gastronomii, zavádění nových konceptů a zlepšování zákaznického servisu
  • Dohled nad dodržováním hygienických a bezpečnostních standardů (HACCP) a interních směrnic
  • Spolupráce s ostatními úseky hotelu na zajištění hladkého chodu celého resortu
  • Reporting vedení společnosti a pravidelná administrativa spojená s provozem

Jaké máme požadavky na kandidáta?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti gastronomie, hotelnictví nebo managementu služeb
  • Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky, ideálně v hotelovém či lázeňském provozu
  • Zkušenost s vedením týmu a řízením více gastronomických provozů současně
  • Výborné organizační, komunikační a manažerské schopnosti
  • Schopnost samostatného rozhodování, odolnost vůči stresu a proaktivní přístup
  • Znalost hygienických a legislativních předpisů (HACCP)
  • Ekonomické myšlení – orientace v číslech, plánování rozpočtů, kontrola nákladů
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Příjemné a profesionální vystupování, reprezentativní chování vůči hostům i kolegům
  • Týmovost a přirozená autorita, schopnost motivovat a rozvíjet podřízené
  • Zájem o gastronomii, chuť přinášet nové nápady a podílet se na rozvoji provozu
  • Časová flexibilita, ochota pracovat i o víkendech či svátcích podle potřeb provozu

Na co se u nás můžete těšit?

  • Výkonnostní odměna (1 500 Kč/měsíc).
  • U vybraných pozic náborový příspěvek.
  • Zvýhodněné mobilní tarify.
  • Dovolená navíc (po 3 letech působení ve firmě).
  • Příspěvek na penzijní připojištění (u PP na dobu neurčitou).
  • Zdarma zhodnocují účet UniCredit Bank a další výhody.
  • Makro karta (nákupy pro fyzické osoby s řadou výhod).
  • Referral program (odměna za doporučení).
  • Odměna za pracovní jubilea.
  • Zaměstnanecké stravování.
  • Program osobního rozvoje a další odborné vzdělání.
  • Volnočasové aktivity – volný vstup do bazénu, fitcentra, na minigolf a tenisové kurty.
  • Vybrané produkty v podnikové prodejně za zaměstnanecké ceny.

  A dále nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilní společnosti.
  • Podpora relokace – ubytování, školka, škola.
  • Parkování zdarma.
  • Firemní akce pro zaměstnance.

Náborový příspěvek 50 000 Kč

Personální oddělení: prace@belohrad.cz | 702 269 260 | 493 767 341

Máte zájem o tuto pozici? Nechte nám na sebe kontakt!

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti