Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.

F&B manažer
Hledáme zkušeného manažera F&B, který převezme odpovědnost za vedení a rozvoj gastronomického provozu našeho hotelu. Vaším úkolem bude zajistit špičkovou úroveň gastronomických služeb - od bufetové a à la carte restaurace přes lobby bar až po firemní eventy, konference a meetingy. Pokud máte cit pro detail, organizační schopnosti a chuť posouvat úroveň služeb stále výš, pak hledáme právě vás.
Náborový příspěvek 50 000 Kč.
Hlavní náplň práce:
- Řízení a organizace každodenního provozu gastronomického úseku - kuchyně, bufetová restaurace, à la carte restaurace, Lobby bar
- Zodpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb, spokojenost hostů a reprezentativní úroveň F&B provozu
- Plánování, vedení a motivace týmu zaměstnanců, organizace směn a podpora profesního rozvoje
- Sestavování a kontrola rozpočtů, dohled nad náklady a efektivním hospodařením
- Spolupráce se šéfkuchařem na tvorbě jídelních a nápojových lístků, sezónních nabídek a speciálních akcí
- Zajištění plynulého chodu cateringu, firemních akcí, konferencí a meetingů ve spolupráci s obchodním oddělením
- Komunikace s dodavateli, optimalizace zásob a dohled nad objednávkami
- Monitoring trendů v gastronomii, zavádění nových konceptů a zlepšování zákaznického servisu
- Dohled nad dodržováním hygienických a bezpečnostních standardů (HACCP) a interních směrnic
- Spolupráce s ostatními úseky hotelu na zajištění hladkého chodu celého resortu
- Reporting vedení společnosti a pravidelná administrativa spojená s provozem
Jaké máme požadavky na kandidáta?
- SŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti gastronomie, hotelnictví nebo managementu služeb
- Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky, ideálně v hotelovém či lázeňském provozu
- Zkušenost s vedením týmu a řízením více gastronomických provozů současně
- Výborné organizační, komunikační a manažerské schopnosti
- Schopnost samostatného rozhodování, odolnost vůči stresu a proaktivní přístup
- Znalost hygienických a legislativních předpisů (HACCP)
- Ekonomické myšlení – orientace v číslech, plánování rozpočtů, kontrola nákladů
- Znalost anglického jazyka výhodou
- Dobrá znalost práce na PC
- Příjemné a profesionální vystupování, reprezentativní chování vůči hostům i kolegům
- Týmovost a přirozená autorita, schopnost motivovat a rozvíjet podřízené
- Zájem o gastronomii, chuť přinášet nové nápady a podílet se na rozvoji provozu
- Časová flexibilita, ochota pracovat i o víkendech či svátcích podle potřeb provozu
Na co se u nás můžete těšit?
- Výkonnostní odměna (1 500 Kč/měsíc).
- U vybraných pozic náborový příspěvek.
- Zvýhodněné mobilní tarify.
- Dovolená navíc (po 3 letech působení ve firmě).
- Příspěvek na penzijní připojištění (u PP na dobu neurčitou).
- Zdarma zhodnocují účet UniCredit Bank a další výhody.
- Makro karta (nákupy pro fyzické osoby s řadou výhod).
- Referral program (odměna za doporučení).
- Odměna za pracovní jubilea.
- Zaměstnanecké stravování.
- Program osobního rozvoje a další odborné vzdělání.
- Volnočasové aktivity – volný vstup do bazénu, fitcentra, na minigolf a tenisové kurty.
- Vybrané produkty v podnikové prodejně za zaměstnanecké ceny.
A dále nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilní společnosti.
- Podpora relokace – ubytování, školka, škola.
- Parkování zdarma.
- Firemní akce pro zaměstnance.
Náborový příspěvek 50 000 Kč
Personální oddělení: prace@belohrad.cz | 702 269 260 | 493 767 341
