Upravit stránku

Kvalita péče

Společnost Lázně Bělohrad a. s. splňuje standardy kvality a bezpečnosti v péči o klienty. Tato splněná kritéria nás opravňují užívat certifikáty kvality ČSN EN ISO 9001-2015. Na kvalitu poskytovaných služeb a péče o klienty dohlíží manažer kvality.

 

Kvalita péče je sledována formou elektronického Dotazníku spokojenosti klientů. Elektronický dotazník je možné vyplnit na terminálech, které jsou umístěny v budově GRAND (první patro před rozpisem procedur a u recepce bazénu).

 

Výsledky dotazníků jsou pravidelně vyhodnocovány a předkládány vedení společnosti Lázně Bělohrad a.s.. Reakcí na vyhodnocení dotazníků spokojenosti jsou nápravná opatření, která vedou ke zvyšování kvality péče.

 

Klienti mohou podávat stížnost na poskytované služby. Informace pro klienty o postupu podání stížnosti jsou k dispozici na recepci a jsou zveřejněny na webových stránkách Lázně Bělohrad a. s..

 

Zjištěné neshody, náměty či připomínky může klient projednat s manažerem kvality. Kontakt sdělí na vyžádání recepce. Nebo lze kontaktovat e-mailem na kvalita@belohrad.cz.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti