Upravit stránku

Referenta nákupu a skladového hospodářství

Chcete pracovat v oblasti nákupu? Do svého týmu přijmeme zodpovědného a komunikativního kolegu na pozici referent nákupu a skladového hospodářství.

Hlavní náplň práce:

  • Administrativní podpora při vyhodnocení výběrových řízení a hodnocení dodavatelů.
  • Nákup vymezeného sortimentu zboží (vystavování objednávek a potvrzování dodavatelských faktur).
  • Vedení požadovaných evidencí (objednávek, dodavatelů, vedení dokumentace a podkladů pro účetnictví).
  • Správa kmenových dat v interním informačním systému.
  • Kontrola stavu materiálu na skladě a optimalizace skladových zásob.
  • Příjem a výdej zboží ze skladu a vedení skladové evidence.
  • Prověřování kvality dodaného zboží včetně řešení případné reklamace.

Jaké máme požadavky na kandidáta?

  • Máte ukončené středoškolské vzdělání.
  • Znalost práce na PC (především kancelářský software Word, Excel, Outlook).
  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti a příjemné vystupování.
  • Schopnost efektivní organizace práce.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Na co se u nás můžete těšit?

  • Zázemí stabilní společnosti významného zaměstnavatele.
  • Mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem a schopnostem uchazeče.
  • Zajímavou a odpovědnou práci.
  • Příspěvek na volnočasové aktivity.
  • Zvýhodněné stravování v místě pracoviště.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Benefitní karta Edenred.

Pracovní poměr na plný úvazek (možnost i zkráceného úvazku).

Nástup možný ihned.

Pracoviště: Lázně Bělohrad

Personální oddělení: jobs@belohrad.cz | 702 269 260 | 493 767 341

 

Máte zájem o tuto pozici? Nechte nám na sebe kontakt!