Upravit stránku

Referent přijímací kanceláře

Jste komunikativní? Rád/a pomáháte lidem a vždy máte v zásobě vlídné slovo? Dál netápejte – našli jste, co jste hledali! Pozice referenta přijímací kanceláře na vás už čeká!

Referent přijímací kanceláře organizuje nástupy klientů Slatinných lázní, jejich přijímání a ubytování. Po většinu dne je v kontaktu s klienty na telefonu nebo e-mailu a vybavuje je důležitými informacemi před jejich příjezdem do lázní.

Klíčové úkoly referenta přijímací kanceláře:

  • Vyhledává vhodné ubytování v lázeňských hotelích a penzionech na míru klientovi a provádí s ním rezervaci.
  • Organizuje nástup klientů na lázeňskou péči, jejich příjem a ubytování.
  • Poskytuje klientům důležité informace o průběhu jejich pobytu v lázních.
  • Provádí rezervace v rezervačním systému.
  • Zabezpečuje drobnou administrativu spojenou s příjmem klientů.
  • Úzce spolupracuje s kolegy z dalších oddělení společnosti (léčebný úsek, obchodní oddělení, recepce, apod.)

Jak si představujeme ideálního kandidáta/kandidátku?

  • Nežádáme dlouhou praxi. Důležitější je pro nás schopnost rychle reagovat na požadavky, příjemné vystupování, komunikativnost, empatie a profesionalita.
  • Oceníme také zodpovědný přístup a samostatnost.
  • A samozřejmě si musíte rozumět s běžným kancelářským software (Outlook, Word, Excel).

Na co se u nás můžete těšit?

  • Motivační mzdové ohodnocení včetně odměn a benefitů.
  • Slevy na vybrané firemní služby.
  • Vysokou míru samostatnosti.
  • Příjemné prostředí, mladý kolektiv a zázemí stabilní společnosti.

Pracovní poměr na plný úvazek.

Nástup možný ihned. 

Pracoviště: Lázně Bělohrad

 

Máte zájem o tuto pozici? Nechte nám na sebe kontakt!