Upravit stránku

Otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky našich pacientů, klientů a zájemců o lázeňskou péči.

Pobyt

  • Mohu si pobyt zkrátit?
    Délka léčebného pobytu pro danou diagnózu je stanovena indikačním seznamem. Pokud vám pobyt hradí pojišťovna, může být pobyt zkrácen pouze ze závažných důvodů a se souhlasem ošetřujícího lékaře.
  • Může mi lékař pobyt prodloužit?
    O tom, zda je vhodné a potřebné prodloužit léčebný pobyt, rozhoduje ošetřující lékař na základě zdravotního stavu klienta. Toto prodloužení musí schválit revizní lékař pojišťovny.
  • V kolik hodin je check in / check out?

    Komplexní a příspěvková léčba: Nástup na pobyt je v rozmezí od 7.00 do 11.00 v den příjezdu a opuštění pokoje do 9.00 v den odjezdu. V případě, že dorazíte dříve, než pro Vás bude pokoj připraven, je možné si na recepci uschovat zavazadla do doby, než bude Váš pokoj připraven. V případě, že budete vědět o pozdějším příjezdu do hotelu než ve 11.00, prosím informujte nás.

    Samoplátecké pobyty: Nástup na pobyt je v rozmezí od 9.30 do 12.00 v den příjezdu a opuštění pokoje do 9.00 v den odjezdu. V případě, že dorazíte dříve, než pro Vás bude pokoj připraven (pokoje jsou připravené od 12.00), je možné si na recepci uschovat zavazadla do doby, než bude Váš pokoj připraven. V případě, že budete vědět o pozdějším příjezdu do hotelu než ve 12.00, prosím informujte nás.

  • Jak je to s parkováním?

    U Spa resortu Tree of Life se nachází parkoviště monitorované kamerovým systémem. Na parkování se nedělají rezervace. Parkovací automat Vám u vjezdu vydá lístek, který donesete na recepci a recepční Vám nastaví parkování. Pokud jste ubytovaní v hotelu Bohumilka, parkování u Spa resortu Tree of Life máte zdarma.

    Parkování – osobní vůz

     

    1 hodina

    30 Kč

    1 den

    150 Kč

    1 týden

    600 Kč

    Pro držitele ZTP sleva 50 %

     


     

  • Jak daleko od lázní se nachází vlakové a autobusové nádraží? Je možné zajistit odvoz?

    Vlakové nádraží je vzdálené zhruba 1,3 km u výjezdu na Jičín, autobusové nádraží se nachází na bělohradském náměstí zhruba 500 m od hlavního hotelu Grand. Odvoz z/do hotelu je možné zajistit za menší poplatek (60 Kč) přes recepci jednotlivých hotelů. V případě zájmu nás kontaktujte s přesným časem příjezdu na tel.: 493 767 800.

  • Je možné si s sebou přivézt do lázní domácího mazlíčka?

    Pobyt s domácím mazlíčkem je v našich hotelech a penzionech zakázán.

  • Je možné si přivézt s sebou jízdní kolo?

    V hotelu Janeček je úschovna kol, kterou můžete využít. Úschovna kol je zdarma. Pokud kolo nemáte, a přesto byste rádi podnikli cyklovýlet, jeden z našich hotelů, Spa resort Tree of Life, nabízí několik jízdních kol k zapůjčení.

  • Jaké platební metody jsou k dispozici?
    Informace o jednotlivých platebních metodách a věrnostních programech naleznete zde.
  • Kdy se hradí pobyt?
    Pobyt můžete hradit předem, na základě zálohové faktury, případně na recepci v den příjezdu v hotovosti nebo kartou.
  • Je možné vystavit fakturu za pobyt na zaměstnavatele?

    Pokud Vám zaměstnavatel na rekreaci přispívá a přejete si celý pobyt nebo jeho část vyfakturovat, doručte nám včas objednávku s potřebnými fakturačními údaji tak, aby byla částka ze strany zaměstnavatele uhrazena před nástupem na pobyt. Splatnost faktury bývá cca týden, před plánovaným příjezdem do lázní. 

  • Co si s sebou mám sbalit?

    Pro absolvování lázeňských procedur si vezměte pohodlný sportovní oděv, obuv, plavky (u mužů jsou při vstupu do bazénu zakázány šortky a bermudy, do bazénu je povolen vstup pouze v elastických plavkách), dále ručník k bazénu, malý ručník pod hlavu na lehátko při cvičení se sestrou. Ostatní ručníky na pokojích a v léčebném provozu jsou zajištěny. Župan si s sebou můžete zabalit, ale v županu u nás klienti po chodbách nechodí. Sbalte si veškeré léky, které aktuálně užíváte na celou dobu pobytu.

  • Pokud potřebuji dopomoc s některými činnostmi, může se mnou přijet člen rodiny?

    Je několik možností. V indikovaných případech může doprovod klienta hradit ZP, ale jde spíše o ojedinělé případy. Pokud s vámi přijede na pobyt člen rodiny, musí hradit ubytování a stravu po celou dobu pobytu v lázních.

  • Jaké máte storno poplatky a vracíte doplatky v případě krácení pobytu?

    Stornopoplatky neúčtujeme v případě onemocnění, ústavního léčení a úmrtí v rodině na základě lékařské zprávy doručené minimálně 1 den před nástupem do lázní. V případě dřívějšího odjezdu z lázní peníze nevracíme za léčení, ubytování ani stravu.

Léčba

Procedury

Strava

  • Lze zajistit speciální dietní stravu?

    V lázních dokážeme nabídnout několik druhů stavování. Jedná se o dietu:

    • šetřící (žlučníková)
    • s omezením tuků
    • nízkocholesterolová
    • redukční
    • diabetická
    • individuální po dohodě s klientem (dle jeho indikace nebo onemocnění), vždy za přítomnosti nutriční terapeutky
    • vegetariánská
    • bezlepková dieta (celiakie) 

    Diety jsou bez příplatku poskytovány pouze v případě, že jsou předepsány lékařem. Pokud klient požaduje speciální dietu bez lékařského předpisu, bude mu tato služba poskytnuta za příplatek 150 Kč na den (plná penze) nebo 100 Kč na den (polopenze). Navíc nabízíme možnost individuální diety za příplatek 300 Kč na den (plná penze) nebo 200 Kč na den (polopenze).

    Více informací ke stravě najdete zde.

Dětské lázně

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti