Upravit stránku

Otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky našich pacientů, klientů a zájemců o lázeňskou péči.

Pobyt

  • Mohu si pobyt zkrátit?
    Délka léčebného pobytu pro danou diagnózu je stanovena indikačním seznamem. Pokud vám pobyt hradí pojišťovna, může být pobyt zkrácen pouze ze závažných důvodů a se souhlasem ošetřujícího lékaře.
  • Může mi lékař pobyt prodloužit?
    O tom, zda je vhodné a potřebné prodloužit léčebný pobyt, rozhoduje ošetřující lékař na základě zdravotního stavu klienta. Toto prodloužení musí schválit revizní lékař pojišťovny.
  • V kolik hodin je check in / check out?

    Nástup na pobyt je v rozmezí od 7:00 do 11:00 v den příjezdu a opuštění pokoje do 9:00 v den odjezdu. V případě, že dorazíte dříve, než pro Vás bude pokoj připraven, je možné si na recepci uschovat zavazadla do doby, než bude Váš pokoj připraven. V případě, že budete vědět o pozdějším příjezdu do hotelu než ve 11:00, prosím informujte nás.

  • Jak je to s parkováním?

    U Spa resortu Tree of Life se nachází parkoviště monitorované kamerovým systémem. Na parkování se nedělají rezervace. Parkovací automat Vám u vjezdu vydá lístek, který donesete na recepci a recepční Vám nastaví parkování. Pokud jste ubytovaní v penzionu Věžička nebo v hotelu Bohumilka, pakování u Spa resortu Tree of Life máte zdarma.

    Parkování – osobní vůz

     

    1 hodina

    20 Kč

    1 den

    100 Kč

    1 týden

    400 Kč

    Pro držitele ZTP sleva 50 %

     

  • Jak daleko od resortu se nachází vlakové a autobusové nádraží? Je možné zajistit odvoz?

    Vlakové nádraží je vzdálené zhruba 1,3 km u výjezdu na Jičín, autobusové nádraží se nachází na bělohradském náměstí zhruba 500 m od hlavního hotelu Grand. Odvoz z/do hotelu je možné zajistit za menší poplatek (50 Kč) přes recepci jednotlivých hotelů. V případě zájmu nás kontaktujte s přesným časem příjezdu na tel.: 493 767 800.

  • Je možné si s sebou přivézt do resortu domácího mazlíčka?

    Pobyt s domácím mazlíčkem je v našich hotelech a penzionech zakázán.

  • Je možné si přivézt s sebou jízdní kolo?

    V hotelu Janeček je úschovna kol, kterou můžete využít. Úschovna kol je zdarma. Pokud kolo nemáte, a přesto byste rádi podnikli cyklovýlet, jeden z našich hotelů, Spa resort Tree of Life, nabízí několik jízdních kol k zapůjčení.

  • Jaké platební metody jsou k dispozici?
    Informace o jednotlivých platebních metodách a věrnostních programech naleznete zde.
  • Kdy se hradí pobyt?
    Pobyt můžete hradit předem, na základě zálohové faktury, případně na recepci v den příjezdu v hotovosti nebo kartou.
  • Je možné vystavit fakturu za pobyt na zaměstnavatele?

    Pokud Vám zaměstnavatel na rekreaci přispívá a přejete si celý pobyt nebo jeho část vyfakturovat, doručte nám včas objednávku s potřebnými fakturačními údaji tak, aby byla částka ze strany zaměstnavatele uhrazena před nástupem na pobyt. Splatnost faktury bývá cca týden, před plánovaným příjezdem do lázní. 

  • Co si s sebou mám sbalit?

    Pro absolvování lázeňských procedur si vezměte pohodlný sportovní oděv, obuv, plavky (u mužů jsou při vstupu do bazénu zakázány šortky a bermudy, do bazénu je povolen vstup pouze v elastických plavkách), dále ručník k bazénu, malý ručník pod hlavu na lehátko při cvičení se sestrou. Ostatní ručníky na pokojích a v léčebném provozu jsou zajištěny. Župan si s sebou můžete zabalit, ale v županu u nás klienti po chodbách nechodí. Sbalte si veškeré léky, které aktuálně užíváte na celou dobu pobytu.

  • Pokud potřebuji dopomoc s některými činnostmi, může se mnou přijet člen rodiny?

    Je několik možností. V indikovaných případech může doprovod klienta hradit ZP, ale jde spíše o ojedinělé případy. Pokud s vámi přijede na pobyt člen rodiny, musí hradit ubytování a stravu po celou dobu pobytu v lázních.

    Pro případ, že klient potřebuje pouze dopomoc (oblékání, doprovod apod.), nabízíme asistenční službu, kterou si klient hradí.

  • Jaké máte storno poplatky a vracíte doplatky v případě krácení pobytu?

    Stornopoplatky neúčtujeme v případě onemocnění, ústavního léčení a úmrtí v rodině na základě lékařské zprávy doručené minimálně 1 den před nástupem do lázní. V případě dřívějšího odjezdu z lázní peníze nevracíme za léčení, ubytování ani stravu.

Léčba

Procedury

Strava

  • Lze zajistit speciální dietní stravu?

    V lázních dokážeme nabídnout několik druhů stavování. Jedná se o dietu:

    • šetřící (žlučníková)
    • s omezením tuků
    • nízkocholesterolová
    • redukční
    • diabetická
    • individuální po dohodě s klientem (dle jeho indikace nebo onemocnění), vždy za přítomnosti nutriční terapeutky
    • vegetariánská
    • bezlepková dieta (celiakie) – s příplatkem

    Dietu pro klienty pojišťoven určuje pouze lékař. V případě, že klient nastoupil na pobyt bez lékařské konzultace a je diabetik, vegetarián anebo vyžaduje bezlepkovou stravu, domlouvá se s personálem přímo na jídelně.

    Více informací ke stravě najdete zde.

Dětské lázně