Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Řízení kvality
V našich lázních děláme vše pro to, aby se zde naši klienti cítili co nejlépe.
Certifikáty a projekty
Je pro nás důležité držet krok s trendy a standardy, které platí v našem odvětví.
Vize společnosti
Vize naší společnosti obsahuje dlouhodobé cíle, kterých naše společnost chce dosáhnout. Jedním z nejdůležitějších je poskytovaní služeb na vysoké úrovni a neustálá práce na zvyšování kvality a bezpečí.
Více informacíPodpora zdraví v Lázních Bělohrad
Máme pro vás pár doporučení, jak se udržet zdráv a fit.
Kvalita péče
Kvalita péče v lázních je pro nás prioritou. Snažíme se neustále zvyšovat úroveň našich služeb, aby byli naši pacienti co nejvíce spokojeni.
Pochvaly a stížnosti
Zpětná vazba od našich klientů je pro nás důležitá. Zde naleznete informace, jak postupovat.
Žádost a záznam o nahlížení, pořízení výpisů nebo kopií zdravotnické dokumentace
Pro nahlížení, pořízení výpisů nebo kopií ze zdravotnické dokumentace vyplňte níže uvedený formulář a doručte ho na recepci hotelu GRAND nebo na adresu Lázně Bělohrad a.s., Lázeňská 165, 507 81 Lázně Bělohrad
Po obdržení žádosti Vás zkontaktuje odpovědná osoba a domluví s Vámi potřebné informace. Žádosti o nahlížení, pořízení výpisů nebo kopií ze zdravotnické dokumentace lze vyhovět, po naplnění podmínek vyplývajících ze Zákona č. 372/2011 Sb., Zákon o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách).